måndag 21 augusti 2017

Cykel eller cykler?

Det är uppenbart att jag har haft stora bekymmer att klart och tydligt identifiera vilka mina cykler är - eller om det möjligtvis endast har rört sig om en och samma cykel. När jag nu har stannat upp och börjat sortera såväl lösa tankar samt planerade och genomförda aktiviteter (kanske är inte alla aktiviteter aktioner i aktionsforskningens rätta bemärkelse, därav ordvalet) som mer eller mindre väldokumenterade resultat eller insamlade data förstår jag att jag faktiskt har genomfört några mindre cykler som faktiskt hänger ihop i samma övergripande projekt.

Jag ska försöka reda ut detta ur ett kronologiskt perspektiv med tydliga rubriker så att det framgår hur saker och ting hänger ihop (dokumentet hittar ni HÄR):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar