lördag 26 augusti 2017

Sammanställa och skriva rapport

Om det har varit svårt att sammanställa mina cykler så kan jag bara konstatera att det är ännu svårare att skriva ihop en rapport som ska redovisa mitt projekt och slutsatserna ifrån det på ett översiktligt och begripligt sätt. Det som är snurrigt och rörigt men som ändå har en viss struktur med sammanhängande delar i mitt huvud ter sig inte lika klart när jag försöker formulera det i text.

Under veckan har jag ägnat ganska många timmar åt just detta parallellt med mitt förberedelsearbete inför höstterminens kursstarter, eftersom deadline för sen inlämning (ja, vi skulle egentligen ha varit klara i maj...) är på måndag 28/8. Jag är snart klar, behöver dock skära ned i omfattningen väldigt mycket, vilket är oerhört svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar